Search


print PDF
Ongelmia roskapostin kanssa



  • Olen saanut roskapostia OVH:lla hostatulta palvelimelta. Mitä minun pitäisi tehdä?

Lähetä viesti englanniksi osoitteeseen abuse@ovh.net. Laita otsikoksi roskapostin otsikko. OVH ei hostaa tilejä joilta lähetetään roskapostia.


  • Minulla on tili OVH:lla ja olen saanut roskapostia. Voiko asialle tehdä jotain?

Jos suuri määrä asiakkaitamme saa saman roskapostin, voimme luoda filtterin sitä varten. Voit myös ottaa yhteyttä roskapostin lähettäneen palvelimen palveluntarjoajaan ja lähettää viestin header-kentän. Esimerkiksi:

Return-Path: mou90@std.kobe-u.ac.jp

Received: from vbugmail.vbug.com (62.232.97.108)

by ns1.ovh.net (8.9.3/8.9.3) with ESMTP id KAA30646

for ovh@ovh.net; Fri, 14 Jul 2000 10:32:19 +0200

Date: Fri, 14 Jul 2000 10:32:19 +0200

Received: from 867ynn68 (63.29.27.195) by vbugmail.vbug.com (Worldmail 1.3.167);

14 Jul 2000 09:26:27 +0100

To: mou90@std.kobe-u.ac.jp

From: mou90@std.kobe-u.ac.jp (Sam)

Comments: Authenticated sender is

Subject: Confidentiality Assured !

Message-Id: 200007141433LAA20212@nbnhjmkg2s.vbug.com

X-UIDL: 519ccd0d85ee8db969664a0b4cda862d




Tässä tapauksessa riittää viestin lähetys tänne: