Search


print PDF
Verkkotunnuksen com/net/org/biz/info, siirron uudelleenkäynnistäminen

Tämän ohjeen avulla voit pyytää verkkotunnuksen siirron uudelleenkäynnistämistä OVH:lle, mikäli siirto ei ole vielä toteutunut.


Johdanto

Välillä kansainvälisen verkkotunnuksen siirto ei välttämättä onnistu 1. kerralla. Tämä voi johtua seuraavista syistä:

— Verkkotunnus on lukittu siirtoja vastaan
— Siirron yhteydessä annettu väärä tunnistusavain/auth-ID
— Verkkotunnuksen yhteyshenkilöt eivät ole vahvistaneet siirtoa
— Verkkotunnus on vanhentunut
— Verkkotunnus on luotu vähemmän kuin 60 päivää sitten


Muistutus:

Kun verkkotunnussiirto on käynnistetty, verkkotunnuksen julkiseen WHOIS-tietoihin määriteltyjä yhteyshenkilöitä kontaktoidaan. He saavat sähköpostin OVH:lta verkkotunnussiirron vahvistamiseksi ja AUTH—INFO-koodin syöttämiseksi.


Verkkotunnussiirron uudelleenkäynnistys

Uudelleenkäynnistääksesi verkkotunnussiirron, sinun täytyy kirjautua hallintapaneeliisi:

Klikkaa ja sitten

Käynnissä olevat tilaukset tulevat esiin. Klikkaa suurennuslasia. Lopuksi voit uudelleenkäynnistää operaation.