Search


print PDF
Yleisten ongelmien ratkaisu



Salasanan vaihtaminen



1. Mene hallintapaneelin etusivulle.






2. Klikkaa "Unohditko salasanasi?"


3. Anna asiakastunnuksesi ja valitse "Vahvista".


4. Muutaman minuutin päästä saat sähköpostin, jossa on linkki.


5. Klikkaa linkkiä ja täytä kentät.

Tämän jälkeen saat uuden salasanan.


6. Voit muokata salasanaasi hallintapaneelista. Mene: "Hallinnointi" -> "Omat asetukset" -> "Salasana"



Varoitus!


Tämä lähetetään sähköpostiosoitteeseen, jonka olet antanut rekisteröinnin yhteydessä.


SÄHKÖPOSTIOSOITTEEN VAIHTO

- Halutessasi vaihtaa sähköpostiosoitteen omistajalle täytä alla oleva lomake ja lähetä se meille:





Pakota verkkotunnus näkymään "DNS-alueessa"


Olet tilannut verkkotunnuksen OVH:lta ja käytät OVH:n DNS-palvelimia. Verkkotunnuksesi näkyy hallintapaneelissa, mutta ei DNS-alueessa.


Voit luoda DNS-alueen seuraavasti:
Kirjaudu hallintapaneeliin -> valitse verkkotunnus -> "Verkkotunnukset & DNS" -> "Luo DNS-alue"


HUOM: Jos verkkotunnuksesi on isännöity dedikoidulla palvelimella, tämä ei toimi.


WWW:n palautus


Jos olet muokannut DNS-asetuksiasi alle 48 tuntia sitten, eivät asetukset välttämättä ole astuneet voimaan. OVH ei pysty nopeuttamaan tätä prosessia. Sinun on vain odotettava.

Jos nimipalvelinten päivityksen jälkeen www-muotoinen osoitteesi ei toimi, on ongelma helposti ratkaistavissa:
Kirjaudu hallintapaneeliin, valitse sitten verkkotunnuksesi jonka jälkeen ja sekä lopuksi

Syötä kenttään "www" ja kohdeosoitteeksi valitse verkkotunnus.





Muutos astuu voimaan 24 tunnin kuluessa.


A-kentän palautus


Palauttaaksesi A-kentän kirjaudu hallintapaneeliin ja valitse seuraavasti:

Klikkaa verkkotunnustasi ja tämän jälkeen sitten ja lopuksi

Aliverkkotunnus pysyy tyhjänä. Valitse IP johon haluat tämän verkkotunnuksen osoittavan.

Muutos astuu voimaan 24 tunnin kuluessa.


Verkkotunnuksen konfiguroiminen dedikoidulle palvelimelle


Katso ohje täältä.



Aliverkkotunnuksen luominen


Katso ohje täältä.



Uudelleenohjaus sivustolle


Uudellenohjauksen asettamiseksi lue tämä.



Sähköpostin uudelleenohjaukset


Vaikka sinulla olisi pelkkä verkkotunnus, voit silti käyttää sähköpostin uudelleenohjausta.



Moniverkkotunnus


Tällä palvelulla voit hallinnoida useita verkkotunnuksia samalla asiakastunnuksella. Ohjeet ja manuaalit löydät täältä.



Olen hallintapaneelissa enkä näe verkkotunnustani! Miksi näin?


Syitä voi olla useita:



  • 1. Verkkotunnus on rekisteröity toiselle rekisterinpitäjälle. Tässä tapauksessa et näe verkkotunnustasi hallintapaneelin etusivulla. Jos käytät OVH:n DNS-palvelimia, näet verkkotunnuksen "DNS-alue"-osiossa.


  • 2. Verkkotunnustasi ei ole vielä luotu. Yleisimpien verkkotunnuspäätteiden (fi, com, net, org, info, biz, eu) rekisteröinnissä menee maksimissaan noin 8 tuntia, mikäli syötetyt asiakasinfot olivat oikeat.



Verkkosivuston tilastotietoihin ei pääse käsiksi


Nähdäksesi tilastot on sinun odotettava 3-4 päivää webhotellisi/verkkotunnuksen luomisesta ennen kuin ne tulevat näkyviin.