Search


print PDF
Kaikki asiakastunnuksesta

Tunnuksen tarkoitus
Asuakastunnuksella voit:

  • Tilata OVH:n tuotteita verkkosivuiltamme.
  • Tunnistautua nopeasti kun asioit puhelimitse asiakaspalvelumme kanssa.
  • Hallita kaikkia palveluitasi hallintapaneelin kautta.

Kuinka hankin oman tunnuksen?
Mene OVH:n sivuille ja täytä lomake.

HUOM: Älä anna sähköpostiosoitteeksesi OVH:lta saatua osoitetta! Jos ongelmia ilmenee, emme välttämättä saa sinuun yhteyttä.

Saat vahvistusviestin kun olet täyttänyt lomakkeen. Muista tallettaa asiakastunnuksesi ja salasanasi.

Miksi yhteystietoja on 4 erilaista?
Jokaisella on oma käyttötarkoituksensa:

Omistaja nimensä mukaisesti omistaa kyseisen palvelun. Omistajalla ei ole admin oikeuksia. Jos olet palveluntarjoaja, sisältää NICProprio asiakkaasi tiedot.

Admin hallinnoi tuotetta ja voi muuttaa kaikkia tietoja, paitsi omistajan.

Tekninen kontakti hallinnoi tuotteen teknisiä asioita. Hän voi myös muuttaa laskutuskontaktin tietoja.

Laskutuskontakti hallinnoi laskutukseen liittyviä asioita.


Kuinka muutan yhteystietojani?
Menet vain hallintapaneeliin ja valitset tuotteen. Sen jälkeen mene:
Hallinnointi -> yhteystiedot

Klikkaa "Muokkaa kontaktia" muuttaaksesi tietoja.

Olen unohtanut salasanani
Seuraa näitä ohjeita

Tärkeää
Pidä huolta että asiakastunnuksesi yhteystiedot ovat aina ajantasalla, jotta voimme ottaa sinuun yhteyttä mahdollisissa ongelmatilanteissa.